Epson Expression Home XP-215

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Expression Home XP-215 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Veer uit Hoogvliet 03-11-2015
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-215

Afdrukken geeft veel problemen. Alleen merk inkt patroon mogelijk maar ook dan wordt het vaak tot totaal niet erkend. Na iets meer dan een jaar ben ik dus sterk ontevreden over dit apparaat. Wegwerp product

abc2015 20-09-2015
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-215

gebruik alleen zwarte inkt maar moet iedere keer de kleuren vervangen want krijg de mededeling dat ze op zijn
Goedkope printer in aanschaf maar een duur in inkt verbruik

TerryB030 12-01-2015
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-215

Ik ben zeer te spreken over deze printer. Niet alleen de kwaliteit op een A4 is goed, maar ook de foto kwaliteit ben ik erg over te spreken. Voor een printer die weinig koste heb ik niet te klagen. De afdruk kwaliteit is het zelfde als de HP Photosmart 510 van mijn vader.

Ook niet onbelangrijk is de Wifi mogelijkheid, wat het weer makkelijk maakt om vanaf een willekeurig apparaat te printen en na registratie ook te printen via de mail.

Enige nadeel is dat het inkt soms vrij snel op lijkt te gaan.
Verder prijs kwaliteit verhouding. prima printer!

C. la Fleur 07-12-2014
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-215

Leuke printer voor gemiddeld gebruik,

Mobiele apps werken na een tijdje niet meer, afdrukken is dan onmogelijk geworden, hopelijk stuurt Epson een update hiervoor,

Grootste nadeel is het zeer hoge inktverbruik van de printer, na een paar tekst afdrukken zie je het inktniveau al dalen!, de inktcartridges zijn binnen de kortste keren leeg!, nooit heb ik een printer gehad die zo snel de cartridges leeg knoeit!, zeker weten wanneer de cartridge elektronisch "leeg" is dat deze in de praktijk nog halfvol zit!,

M.a.w. zonde van het geld!, een andere printer kiezen die eerlijker is!.

LiveLifeWithLove 17-02-2014
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-215

Ik heb deze printer nog maar een aantal maand en is er al mee opgehouden. Ook vond ik de afdrukkwaliteit zeer tegenvallen. Ik zou verder zoeken naar een betere printer als ik jou was.

wimpie4848 10-04-2014

Dan neem ik aan dat je er mee terug gegaan bent. Er bestaat toch zoiets als garantie. Of had je hem langer dan een paar maanden ?

TXTom 11-10-2013
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-215

Deze all-in-one printer heb ik onlangs aangeschaft. Het is een zeer compacte, maar complete printer, kopieerapparaat en scanner in een. Niet onbelangrijk is de aanwezige wifi-verbinding om al je apparaten gebruik te laten maken van je printer en/of scanner.

De Epson XP-215 heb ik aangesloten op een iMac en een Windows 8 computer. Beide installaties verliepen vlot. Je moet wel rekenen op ongeveer 20-30 minuten per (draadloze) installatie. Tijdens de installatie heb ik meteen een account aangemaakt bij Epson wat je de mogelijkheid geeft om e-mails naar je printer te sturen, die vervolgens (inclusief bijlagen) afgedrukt worden.

Dit apparaat heeft geen LDC-schermpje, dit is echter geen groot gemis aangezien alles met de computer aangestuurd kan worden. Verder is de afwerking netjes en compact. Vooralsnog heb ik alleen tekstdocumenten en artikelen met o.a. plaatjes van ongeveer een half-A4'tje afgedrukt. De afdrukkwaliteit vind ik goed/zeer goed.

De aanschaf van deze printer raad ik vanwege de (inkt)prijs/kwaliteit verhouding zeker aan!